Showing posts with label بیانیه. Show all posts
Showing posts with label بیانیه. Show all posts

2015/12/08

جلسه بحث و تبادل نظر

 جلسه بحث و تبادل نظر

جمعه 11 دسامبر ساعت 14 تا 18
 سالن آژکا – خیابان شارون 177، پاریس

 Vendredi, 11 décembre
AGECA 177 rue Charonne
Paris 11e 14 à 18h
M° Charonne ou Alex. Dumas
تنها انقلاب می تواند کره زمین را نجات دهد!
و چرا سرمایه داری نمی تواند بحران آب و هوا و محیط زیست را بر طرف سازد.
چه آلترناتیوی برای سیستمی وجود دارد که با فاجعه روبرو شده است و از چه راهی باید فاجعه را متوقف سازد؟ ما چه نوع سیاره و جهانی می خواهیم و چگونه باید آن را به دست آوریم؟
سنتز نوین کمونیسم، درس های انقلابات سوسیالیستیِ گذشته را برای یک آینده ی بهتر بکار می بندد.

2015/11/20

برنامه‌ها برای بسیج نیرو به پاریس توسط مقامات کنسل شد: فعالین فرانسوی قبل از اینکه صدایشان شنیده شود، بیش از پیش در محدودیت قرار گرفته­‌اند

پاریس – پلیس استان پاریس اعلام کرد که به دلیل حوادث تراژیکِ 13 نوامبر، مارش جهانیِ تغییرات آب و هوایی که قرار بود 29 نوامبر برگزار شود، و سازماندهیِ 12 دسامبر که از قبل برنامه­‌ریزی شده بود، مجاز نخواهند بود که در پاریس انجام شوند.

ما متاسفیم که هیچ جایگزین دیگری نیافتیم که امکان برگزاری برنامه را فراهم سازد. بهرحال ما بیش از هر زمان دیگری برای رساندنِ صدای خود در رابطه با عدالت برای محیط زیست در طول دو هفته‌­ی مورد نظر محدود شده­‌ایم.


"ما سنگینیِ وضعیت موجود را می­‌فهمیم، اما اکنون بیش از همیشه ما نیازمند ایده­‌های

2015/11/19

بیانیه‌ی اتک فرانسه پس از ترورهای پاریس


پس از قتل عام پاریس، اعضاء و حامیان آتاک، در هماهنگی با جامعه فرانسه نسبت به تنفر کور و مرگبار احساس انزجار و خشم دارند.

آتاک همبستگی کامل خود را با قربانیان و خانواده‌های آنان اعلام می کند. انسان هائیکه عصر روز جمعه به قتل رسیدند به حق در پی همدمی، دوستی، هنر، یک زندگی آزاد بودند، همه چیزهائیکه این قاتلین در پوشش درکی متعصبانه از دین در صدد نابودی آن هستند.
با وجود تاثر خاطر و غم و اندوهمان حاضر نیستیم

2015/10/28

تنها انقلاب است که کره زمین را نجات می­دهد


مردم هزار هزار به پاریس می‌­آیند تا خشم خود را فریاد کنند. خشم علیه کنفرانسی که همگی می­دانیم هیچ راه حل واقعی برای بحرانی که کره زمین با آن روبروست ارائه نخواهد کرد. اگر می­خواهید به منافع قدرت­مدارانِ جهان پی ببرید، به جلسات مقدماتی کنفرانس 21 نگاه کنید؛ به برنامه ­ی ضعیف و عوام­فریبانه ­ی اوباما برای تقلیل نشت کربن در آمریکا، به سکوت مرکل در مقابل تقلبی که در تست­‌های آلودگی خودروها انجام شده، به مجاز شمردنِ فرکینگ در دریای شمال، به ادامه‌ی قطع درختان جنگل­‌های باران­ زا، به دستگیری شرکت کنندگان در تظاهرات علیه حفاری­‌های کمپانی شل در قطب شمال و قتل مبارزان طرفدارِ محیط زیست در کشورهای مختلف. مصرف مقادیر عظیمی از سوخت فسیلی توسط ارتش­‌های همین قدرت­ها صورت می­گیرد. قدرت­‌هایی که در مورد «بحران پناهجویان» فریاد و واویلا سر داده‌­اند و این بحران را به همه چیز ربط می‌­دهند مگر به جنگ­‌های خونینی که خود به راه انداخته­‌اند و مردم را آواره و بی­‌خانمان کرده ­اند.

این وضعیت به خودیِ خود تغییر نمی­‌کند. باید برخیزیم و متوقفش کنیم. سرمایه ­داری خود را «سبز» نمی­کند. رهبران سیاسی دولت­‌هایی که در نشست پاریس حضور دارند نیز هرگز بر خلافِ منافع و نیازهای اساسی نظام سرمایه‌­داری عمل نخواهند